Wednesday, June 15, 2011

Kepenatan yang melampau

Ya Allah penatnya aku hari ni...I had a terrible migraine yesterday. I thought I had enough sleep but I was wrong. Today was a disaster for my body. I still have the migraine, I feel sleepy, I had muscle pains. I thought malas nak exercise hari ni....tapi bagus gak Emy offered me the machine right after she was done.  Tergerak hati nak kayuh machine tu...dapat gak burn out some calories. Alhamdulillah. Hilang seketika sakit bahu, tapi datang lak balik sekarang ni selepas dok berkemas dan bersengkang mata sehingga sekarang ni.  Mata aku ni jadi payah nak tido sebab tadi sambil aku berkemas, chat la ngan seorang kawan lama... and aku cukup benci bila orang nak chat ngan aku, tapi menyakitkan hati aku dengan statements bodoh yg ditaip tanpa berfikir. What kind of a friend is one who purposely provokes me when he/she knows it's a provocation and it ticks me off?

Aku mengantuk....mengantukkk...tapi mata ni payahnya nak lelap...I hope I'll doze off after I finish writing this entry.  I really need the rest. Darn...

May tomorrow be a better day for me. Insya'Allah...

No comments:

Post a Comment